torsdag, maj 24, 2012


      


börjar med att tacka för den vackra kommentar jag fått! verkligen, gjorde min dag :)

trög bloggning och det beror på att jag oftast befinner mej utomhus! igår var jag till karperö och åt våfflor och umgicks med emma och emmi, i förrgår var jag till smesby med ett x antal härliga människor och spelade beachvolley och idag umgicks jag med ingen mindre än lina. vi spelade kubb, var till mommo på mat, dunkade härlig musik på verandan, sprang och på i gräset, slog lite kullerbyttor, fick besök av fammo och faffa (+ min faster och kusin från sverige) som hade med sig bullar och förväntade sig lite kaffe i tillbaka!

annars, på helgen var det ju åminne, har inget minne om att jag bloggat om det eftersom jag inte har en jävla aning om vad jag skrev senast!

imorgon hoppar vi ju på bussen klockan 11 på kvällen och styr kosan mot helsingfors för att stå på stadion och skrika lungorna ur led i 11h.. iklädd i en mycket vacker dräkt som jag tyvärr inte får lägga ut bilder på ännu, men tar antagligen med systemkameran för en gångs skull och ska försöka ta massivt med bilder, men nu börjar revenge så nu drar jag vidare mot tvn! (stafettkarnevalen = dålig bloggning i helgen)

ps. bloggade bara för att lina tvingade mej.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar