måndag, februari 16, 2015

Har äntligen fått upp en massa tavlor, fått min soffa och beställt lite möbler till vardagsrummet! Nu är det bara en ordentligare tv som fattas och några småsaker. Little by little börjar det här stället kännas som mitt alldeles egna för en obestämd permanent tid. Känns så jävla bra. Tidigare har jag bara haft en liten känsla av att, jaa-a, här har jag mina saker, några lånesaker som ska lämnas tillbaka, mina kläder, mina skor och mina böcker. Men nu börjar det kännas lite mera som hemma. Tavlorna är uppe, soffan är inslussad, köksbordet är smutsigt, det är smulor på diskbänken och allra bäst, skrinnskorna ligger innanför dörren. 

Har snart löst mitt hårproblem och som det känns nu, har jag bestämt mig för att ta ett mellan år. Ingen skolstress, inga inträdesprov, inga felsteg och ingen press. Känns skönt. Måste troligen leta arbete och ligga i, men som det känns nu är det lite smått awesome. Eget ställe, egna val, egna pengar, egen mat, EGEN TOALETT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar