måndag, januari 12, 2015

jag vet, jag vet, jag vet.

Det blir lite tid över åt bloggen och jag har dessutom inte gjort den årliga listan jag har gjort två år i rad i slutet av varje år. Jag har heller inte gjort ett collage om hur jag förändrats uteseendemässigt som jag gjort något år?. I alla fall, så ska jag försöka ha lite tid över någon dag så att jag hinner med det. Jag sätter inte ner lika mycket tid på bloggen som jag gjorde förr, det kan man även se resultatmässigt om man går igenom hur många inlägg jag gjort på ett år.

Här är i alla fall länkar, en från 2011, en från 2012 och en från 2013 om hur mitt år då sett ut. Jag är medveten om att svaren oftast är samma men det är bara för att det är samma lista, borde hitta en ny..





Har inte varit lika aktiv med kameran år 2014 som de tidigare åren. Men jag ska försöka se vad jag hittar. Idag började även praktik på Roparnäs. Berättar mer om mina dagar, jullovet osv. när jag har tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar