tisdag, november 25, 2014

Känner att skolan suger musten ur mig just nu. Det är så mycket, så mycket. Jag har knappt tid att träffa vänner längre känns det som. Endast på helger och i skolan! Idag satt jag två timmar efter skolan framför datorn och redigerade ett filmklipp som hör till vårt slutprov. Jag har även skrivit flera uppgifter som hör till slutprovet. Jag har letat fram en massa arbetsintyg och läkemedelspass skolan kräver att se. Jag har också hunnit städa rummet, druckit två kaffekoppar, otroligt två kaffekoppar.. Och sedan har jag bråkat med ett illa fungerande internet, svettats samt frusit ihjäl om vartannat.

Visst, nu ska jag sluta klaga och återgå till att lyssna på Bon Jovi, spela lite wordfeud samt snapchatta i mellan åt. Jag borde även skriva en recension/analysering som snart ska vara inlämnad och skriva en referensram om för tillfället okänd författare/källa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar