torsdag, november 27, 2014

fuck cancer.

Idag fick jag hem mitt ungcancer armband som jag beställt. Helt ärligt så tror jag inte på att de någon gång kommer ett hitta ett botemedel. Men jag tror ändå på att man kan skänka en peng eller två och stöda cancerfonden.
Detta armband är skickat från Sverige och blev runt 16 euro med frakt inräknat. Hur lite pengar är inte det? Det är inte ens mycket, men det är något som stöder. Det finns dessutom ett jätte fint silver armband med samma, fuck cancer, för runt 50 euro. Man kan även investera i någon tröja, tygkasse, tavla eller keps o.s.v.

Cancer är inget som drabbar bara de som har cancer i släkten. Det kan komma hur som helst, har man tur får man leva flera år med cancer i kroppen och man kan rent utav bli frisk. Men det finns cancer som bryter ner kroppen på 3 veckor, 4 månader eller kanske ett halv år. Det är allt för lite tid att förbereda sig på och det är inget man vill uppleva, vare sig det gäller dig själv eller någon närstående.

Det tar inte länge alls att beställa hem ett armband eller något annat som finns på sidan och det kostar inte heller en förmögenhet. Snälla skänk några små pengar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar