torsdag, oktober 16, 2014

bortglömda bilder och vad jag gjort de senaste dagarna

Varit till Åminne i solnedgång för att ösa vatten ur båten, börjar väl även vara dags att ta upp den så småningom!

Varit mycket med Emma och haft massvis med matdejter, kört på den nya ''motorvägen'', vad vi nu ska kalla den..
Sett hösten smyga sig närmare och närmare..

Varit i skolan alot, alot and alot.
Utekväll efter utekväll efter utekväll, denna gång var det UV-party.
Det har kommit till den dagen då jag slutförde mitt hårprojekt. Började för flera månader, kan till och med vara upp mot ett 1, att färga håret ombre. Rött i roten, brunare ner mot topparna. Efter det har jag färgat det i roten med jämna mellanrum så det röda har växt sig längre och längre ut. Planerna med en röd brun ombre, var att i slutändan färga hela håret rött och nu har vi kommit till den dagen. Dock blev det rött i roten och mot lila hållet i topparna, men det är inget som stör mig!
Jag har även införskaffat mig en ny vinter/höst jacka. Jävligt skön och alla älskar vi spegelbilder och dess miner.
Slutligen ska jag reklamera mig själv! Säljer alla dessa toppar, 1e/st. Endast en jävla euro!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar