onsdag, oktober 01, 2014

Började halv 9 och slutade halv 12 idag. Vi har så sjukt fantastiska skoldagar just nu. Slutar tidigare än tänkt och börjar väldigt godkända tider! Dock är det slut på dessa lata skoldagar nästa vecka då vi kommer att ta tag i skolan och dess lektioner riktigt ordentligt! Känns lite halvt tråkigt, men nåja, vi har fått vara lata hittills. Man måste ju börja någon gång.

Jag har hunnit med matlagning och duschning sedan jag kom hem. Försökte titta lite på gårdagens Paradise Hotel avsnitt, men jag blev bara uttråkad och kände att jag måste hitta på något annat. Så snart ska jag räkna lite läkemedelräknings uppgifter.

Igår var jag in till stan en sväng med Linn, Emma och Siiri. Vi lunchade på Pancho Villa och efter det sprang vi runt i några butiker, var en sväng till Gigantti efter en dammsugare och till GW för att kolla på lite mer kläder. Jag blev några 30 euro fattigare på grund av en helt vanlig tröja och mjukisbyxor från HM. Mot kvällen var jag och Emma ut en sväng på den nya vägen som öppnats mellan Kvevlax och stan, det var ganska intressant. Förstår dock inte meningen med farthastighet på 80km/h då det i princip är en motorväg. Vi var till Bertby till Sara och Jonas för att kolla läget, drack en kaffekopp och var allmänt trötta i huvudet.

Idag ska jag försöka uträtta några saker, söka arbete på sidan om skolan, åka till banken och leka vuxen samt se hur fammo och faffa mår! 

Annars så har jag nog hunnit med en hel del awesome saker på den tiden jag inte bloggat, men om jag skulle skriva ner allt jag gör om dagarna skulle min blogg ha otroligt långa och tråkiga skriftliga inlägg eftersom jag inte tar mycket bilder och jag skriver sjukt mycket då jag sätter mig in i att skriva. Därför sätter jag punkt här så får vi höras någon annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar