tisdag, augusti 12, 2014

Nu har dagen kommit. Jag sitter här och slöar bort min TREDJE OCH SISTA SOMMARLOVSDAG. Imorgon börjar skolan. Jag har haft 3 fantastiska sommarlovs dagar. 
Men jag ska inte ljuga, jag har haft ett sjukt härligt sommarlov, fast jag varit ledig de här ynka 3 dagarna. Jag har fått ett maffigt pengakonto, men ändå har jag hunnit unna mej flera olika, galna, jävligt härliga äventyr.
Jag har lagt bloggen åt sidan, ja jag vet. Men jag har faktiskt inte använt datorn så jätte mycket under sommarlovet, telefon har buggat sig och raderat blogger, Lina har varit lat och inte orkat ladda ner det tillbaka.

Men helt ärligt känns det skönt att få komma tillbaka till skolan. Rutiner, ååh I love it. Det finns inga som helst rutiner och läggningstider under sommarlovet, så de välkomnar jag tillbaka mer än glatt. 

Men nu ska jag städa rummet, sedan ska jag in till stan med Isabelle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar