tisdag, augusti 19, 2014

Ligger och ser lite albino ut.

Skolan har börjat igen, så det är där jag spenderar mina dagar. På eftermiddagarna är jag oftast ute och powerwalkar. Tänk, den här gången stämmer det faktiskt, jag ljuger inte för er! Jag har tagit mej i kragen. En börjar är alltid en början och med en början följer alltid ett slut! Får se när slutet kommer. Annars umgås jag väldigt mycket med mina kompisar, lever livet lite då jag har tid och försöker studera.

Min telefon gick sönder för någon dag sedan. Min älskade iPhone 4! Hade haft den i 4 år och lite till. Den har ju hållit jävligt bra måste jag säga! Då jag köpte den sa folk att det aldrig kommer fungera, de går sönder direkt. Nepp säger jag bara, jag har klarat mig genom fyra underbara år med min älskling och har inte en ända jävla spricka på skärmen!

Jag måste dock erkänna, jag bytte upp mig nu. Troligen en halv månadslön, okej lite mindre försvann på mina nya. Nu just lever jag med en underbar blanabbagul iPhone 5c. And I just love it. Ungefär likadan som min gamla, men den har tre gånger bättre kvalite på bilder och är superduper snabb! Tror aldrig jag kommer byta ner mig från iPhone pedistalen.

Nåväl, nu ska jag sätta Magic! på paus, eventuellt pränta in några finska mentalvårdar ord i hjärnan och sedan knäppa på Paradise Hotel! Som jag, förresten, måste se från tv3 play nu eftersom sve3 slutat fungera för mig. Dock slutar det typ samma tid som avsnittet på tv fast det börjar runt 5 minuter senare, ni vet, det är bara två två minuters pauser på tv3 play ;)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar