torsdag, augusti 21, 2014

De senaste dagarna på bild. Har ätit lite, varit morgonpigg och glad, varit och bowlat en sväng med brudarna, Linn, Alina, Emma och Siiri! 
Tycker den här veckan har gått ganska så slött, men jag har haft roligt. Mindre roligt blir det nästa gång då jag ska någonstans, för då måste jag tanka. Bensin är dyrt..
Den här helgen har jag faktiskt fastspikade planer. Mina planer brukar oftast vara lite luddiga, det vill säga, jag vet lite vad jag ska göra, men inget är aldrig säkert. 
På Fredag tuffar vi iväg till Oxkangar direkt efter skolan, sedan hoppar vi i Saras pappas familjebil. Ska med bruttorna till Juthbacka och samla på oss lite skräp. Vi lånar familjebilen på grund av att vi är en hel kortlek brudar som ska rymmas, Linn, Sara, Emma, jag, Siiri och Alina. Kommer bli kul. Har dock morgonskift på lördagen så det är väl mindre roligt, but embrace the money! På lördag blir det även lite födelsedagsfirande. Mimosa fyller alltså år! 18. Tänk vad tiden går! Så då ska hon alltså firas. På Söndag ska jag inte göra mycket, ty Söndag är en vilodag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar