torsdag, augusti 14, 2014

Arma jävla förkylning. Den kommer alltid då jag har bestämt mig. Ja, jag har bestämt mig för att försöka börja träna igen! Vilket jävla evigt tjat det är om det, men jag är så dålig, så otroligt omotiverat och så in åt helvete lat. I alla fall, så bestämde jag mig igår att dra ut på en lite springtur. Jag hittade inte mina springbyxor. Jag lovar, jag letade i alla skrymslen och vrår i hela jävla huset. Men nej, ingenstans, ingen jävla stans.

Det slutade med att jag var in med Emma en sväng till stan på rea-shopping vid Sportia. Idag har jag varit ute och powerwalkat en sväng, sprang även någon millimeter. Ja, jag vet det är dåligt att ''träna'' då man är förkyld. Men jag hade fan en lite gnutta motivation idag och det gäller att vara med och beredd att satsa då min motivation kikar ut genom fågelholkshålet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar