tisdag, maj 13, 2014

vardagsbilder 5/5

För någon vecka sedan blev jag utmanad att göra vardagsbilder 5/5. Jag blev dock utmanad på facebook, men kändes lite konstigt att börja dela med mig av min vardag så mycket på världsvida facebook, så gjorde det på min instagram istället @linagrannas. 

Jag har inget behov att framföra en utmaning till någon (co-co-combobreaker), så alla som känner sig anonymt utmanade av mig får tagga mig på instagram om ni hör röster om att jag valt ut er! Blir roligt att se ifall någon tar sig an utmaningen.

Så för att skriva om skiten på ren svenska:
Min utmaning är att den som känner sig villig att anta utmaningen taggar mig och sedan kör fanskapet ''vardagsbild 5/5'' på instagram. Jo, jag kommer kollar in era bilder om ni vågar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar