söndag, maj 25, 2014

Orsaken till att jag inte bloggat på hundra år är att jag gjort så otroligt mycket. Har inte alls haft tid att blogga och har inte heller haft några dåliga blogginlägg sparade i arkiv... Idag var jag min sista praktik dag, en 5 timmars dag. Började 7 efter att jag sovit cirka 5 timmar. 

Igår vaknade jag runt 11 tiden, såg att det var runt 20 grader, hoppade på cykeln och förflyttade mig till Mimmo. Vi solade, solade och solade. Simmade och spelade volleyboll, åt, såg på hockey och skrattade. Vi cyklade massvis med rundor också. Var med henne hela dagen, men mot kvällen, 8 tiden, mötte vi upp Emma och Malin en stund.

I förrgår solade jag också med Mimmo och var hela dagen med henne ungefär. Ååh jag har gjort så himla mycket de senaste dagarna så jag har glömt vad jag gjorde vilken dag. Bakat en hel del har jag gjort och varit till smedsby några gånger.

Har även varit till Sundom och provkört en bil!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar