onsdag, maj 21, 2014

Love, Marilyn


Jag har aldrig varit ett Marilyn Monroe fan och har alltid tyckt det har varit konstigt då folk i min ålder varit grymt fascinerad av henne. Har sett vissa av hennes quotes svävandes på internet och tänkt, jo visst, kvinnan var smart, men inget mer än det.

Det var för någon dag sedan då jag var ledig och låg hemma i soffan då jag cruisade runt bland tv kanalerna som jag kom över en dokumentär kallad Love, Marilyn. Måste säga, det var år sedan jag varit så jävla trött då jag legat i soffan, kunde knappt hålla ögonen öppna, jag brukar ge efter då det gått cirka 10 minuter och sova lite. Men denna gång kämpade jag och visade hur envis jag är. För fan vilken grym jävla dokumentär.

Jag är inget för dokumentärer och inte heller Marilyn Monroe som jag just nämnt. Men jävlar vad intressant den var, ta en titt tjejer och killar den är faktiskt rätt så värd det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar