lördag, maj 10, 2014

Jag vet att jag har varit jätte dålig på att blogga de här senaste dagarna, men jag har helt ärligt inte haft tid! Och JA, jag borde ha färdigt skrivna inlägg i utkast så jag kan slänga upp då jag inte har tid till ett vanligt inlägg, but I'm sorry, mitt sista utkast-inlägg slängde jag upp som senaste inlägg!

Idag ska jag troligen inte göra någonting, så kan faktiskt försöka ta mig tid att badda ihop en massa inlägg åt er!

Orsaken till att jag inte hunnit blogga på sisådär 3 dagar (?). Är för att 7.5 blev mamma ett år äldre, vilket innebar att vi firade henne och gästerna åkte hem först runt 9 tiden. Jag hade dessutom varit på praktik och slutade halv 5 den dagen så jag började med baking stuff n shit direkt jag kom hem. 9 gick jag dessutom och la mig.

Dagen efter var jag fast limmad i soffan någon timme efter att jag slutat praktik på grund av att jag blivit deckad av en otrolig förkylning, som jag ännu lider av. Sedan kom Emma och Malin hit, vi åt tårta som lämnat över och efter det for vi ut på bus en sväng. 

Igår sov jag någon timme när jag kom hem. Sedan mot 6 tiden for jag till Vassor där vi gjorde mat, åt m.m. Sedan var vi in till stan en sväng till Emmelies lägenhet och satt där ända in på morgon-natt-kvälls-kvisten.

Jag tror faktiskt att jag lyckats sova bort min förkylning denna gång för den börjar lida mot sitt slut. Det kanske även leder till att det kommer dyka upp mera inlägg regelbundet här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar