lördag, mars 08, 2014


Har inte haft tid att färdas på en massa shopping, vilket har varit tur för jag har inte spenderat allt för mycket pengar = inga alls. Såg ett par otroligt vackra skor idag på din sko, stod emot mitt köpbehov men funderar starkt på att återvända och göra ett inköp.

I alla fall så har vi haft släkt-cirkus idag. Släktbesök efter släktbesök, efter släktbesök. Snart ska vi efter hamburgare till Frasses och det kommer bli den sista hamburgaren jag äter på en tid eftersom jag och mamma nu ska strejka.

De två första bilderna i det här schackruts-collaget föreställer en ledsen Lina som sitter instängd i bilen utanför en butik kallad för SKOHUSET och en gladare mamma som är i butiken bredvid, Jysk alltså. Jag fick alltså ett förbud före mamma lämnade mej sisådär en evighet i bilen själv. ''Gå inte in i skobutiken''. Jag har alltså fått ett tvångsmässigt skoberoende från pappas gener och blod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar