måndag, mars 03, 2014

Det här med att ta snabb bilder till bloggen har aldrig varit min starkaste sida. Antingen ser jag överansträngd och skitnödig ut eller så händer något oförutsägbart, dvs. en nys attack.

Idag började en ny period = praktik är slut och me and my sorry ass är tillbaka i skolan. Var roligt att vara återförenad med klassen idag och alla verkade prata av sig riktigt ordentligt. Kommer bara vara två dagar i skolan den här veckan för att imorgon kväll åker jag iväg till Umeå och kommer att vara där ända tills söndag. 

Efter att jag kommit hem från Umeå så kommer jag och min mamma att skippa onyttigheter. Chips, godis, bullar and shit, hamburgare och pizza kommer alltså att försvinna ur mitt liv en stund. Dock bara tillfälligt, läs tillfälligt. Så idag ska jag äta chips, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar