måndag, januari 20, 2014



Slutade halv 3 idag, hade morgon skiftet. Gick till fammos och faffas låg där tills pappa slutade och kom hem runt halv 5 tiden. Direkt jag kom hem städade jag, bytte lakan och satte igång en tvätt i tvättmaskinen. Hängde upp tvätten och påbörjade dag 1 av mitt bokprojekt. Hann dock med mer än 10 sidor innan min koncentration bröts och det är jag helt nöjd med!

Runt en 6 tiden kom mamma hem, vi gjorde mat och åt. Nu har jag talat med Emma en stund på skype, men annars har jag inte gjort något vettigt. Sett att Bad Grandpa kommit ut på swefilmer. Men bestämde med Emma att vi ska ha en filmkväll någon dag och se den tillsammans. Bestämde att det slutgiltiga datumet är 14.2 om vi inte hunnit se den tidigare än det.

Nu tror jag att jag ska ägna lite tid åt boken igen och eventuellt gå efter en morot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar