torsdag, januari 23, 2014

gammal bild

trött och allmänt slö.

Slutade halv 3 idag. Behövde inte gå de där älskade dags kilomterarna till fammos och faffas idag, utan faffa hämtade upp mej. Där fick jag mat, åt och sedan somnade jag på soffan i 30 minuter. Vaknade upp 10-15 minuter över 4 och halv 5 skulle jag vara vid bilskolan. Ett stressprojekt på börjades. Var trots allt där i god tid och har ingen aning om hur mina tröga ben kunde samarbeta sådär bra. Lektionen slutade 6, fick stå ute i kylan en stund och vänta på mamma, som såklart hade några ärenden på gång, hon skulle handla. For en sväng via piffi, något som kändes som en evighet för mej. Kom hem runt 7 tiden och var super duper trött. Åt en broiler batong med sallad och kollade PH. Sedan dess har jag läst. Nu funderar jag gå lägga mej. Är ledig imorgon och det känns för jävla, fucking, amazing skönt.

Imorgon ska jag inte göra mycket, ända målet jag har för dagen är att ringa något samtal i hopp om att skaffa mej ett bra sommarjobb!


Har även fått tillbaks mina uppsvullna, kliande, värkande och röda ögon.. Känns inte alls bra, därför tror jag att jag ska gå lägga mej, gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar