tisdag, januari 21, 2014

egen tagen bild, kiss 2013


Slutade halv 3 som vanligt. Stegade iväg till Fammos och Faffas, åt maletköttsoppa åt några limpor. Mot en 4 tiden kom pappa efter mej och dumpade av mej i stan där jag besökte min älskade fysioterapeut. Kom hem en där kvart före 5 tiden, åt och sedan det har jag ägnat mej åt att läsa en bok.

Gud vad tråkigt det låter, ''jag har läst en bok i flera timmar''. Men boken är så jävla bra och jag själv blir så jävla lugn och behöver inte slösa bort min tid på att små äta och slösurfa på internet, jag behöver inte heller sitta och fundera på en massa onödig skit som stressar upp mej.

I alla fall så har jag just tagit mej en svin varm dusch och nu ska jag se på gårdagens PH avnsitt. Går oftast och lägger mej mellan 10 och 11 så brukar först se på PH dagen efter. Stiger trots allt upp 6-halv 7 varenda morgon, så jag använder helst nattimmarna till att sova och dagstimmarna till att se på missade serie avsnitt eller bara göra vad som faller mej i smaken!






Lite så här, PS här i slutet, åt er som tycker om Hunger Games. Tvåan har just kommit ut på swefilmer, så ta er en titt om ni är intresserade, har hört att det ät en riktigt bra andra del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar