lördag, januari 04, 2014



Igår var jag då på roadtrip med de här två busungarna. Startade 10 och kom hem ungefär 7 tiden. Jag som endast sovit 4 timmar på natten var brutalt nersövd och vaggade in i huset i någon sorts koma. Somnade runt 12 tiden och steg upp 20 över 12 idag.


Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Mina dagar har blivit fullständigt fucked up. Okej, jag gillar verkligen hur de ser ut, men jag åstadkommer inte ett skit och jag får panikångest över att det är så varenda jävla dag.


Jag är en sjukt irriterande rutin-beroende människa. Jag behöver rutiner i mitt liv och jag behöver skilda tider jag måste upp och när jag ska lägga mej för att det ska fungera som det ska. Jag faller lätt in i ett mönster som bestämmer hur varje dag ska fungera. Med skolan går det fint. Okej, jag är skoltrött, men skolan håller mej igång, jag har då ett mönster jag ska gå efter, stiga upp, arbeta, hem, sova. Men nu faller alla dagar in i varandra, alla blir; gå sova runt 3-5 tiden, stiga upp 1-2, slösurfa hela dagen eller titta film, eller tv och sedan duscha mot en 6 tiden och sedan ut. Mina pengar tar slut, jag får för lite sömn, åstadkommer som sagt inte ett skit och bara glider igenom varje dag. Jag går in i någon sorts minidepression samtidigt som jag får panikångest varenda gång jag ska lägga mej för att jag tänker för mycket och alla tankar i huvudet snurrar kring en massa skit som jag inte behöver i mitt liv.

Bara någon ynka vecka kvar och efter det hoppas jag på att jag faktiskt sätter mönster på skolrutinerna istället för couch fucking surfing.

Kan ju inte vara allt för negativ här. Måste ju fylla i att rock-musiken gör mej glad, jag har glidit in på spåren igen (okej jag lämnade dem aldrig men ändå.), känns som att jag är ny kär. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar