söndag, november 24, 2013


Beskriver förra veckans händelser och förra veckans helg i bilder nu. Jag vet inte, har inte så mycket att säga, minns inte alls vad jag gjort, därför får bilderna tala för sig själv, kommer väl troligen bilder från den här veckan och helgen senare idag någon gång.

Idag vaknade jag 1. Kände en gnutta ångest och en lite känsla av skam då jag vaknade. Dagens planer är nog mest att äta chips och på börja skrivningen av en student-textkompetens som jag missade med på torsdagen eftersom vi då fick lov att skippa några kombi timmar för att besöka Know-How som endå var rätt så tråkigt.

Ska även försöka mej på att ta till pennan och konstruera mästerverk idag. Började med något liknande på fredagen. Kände att det börjar nog vara dags nu att jag släpper ut lite inspiration och rastlöshet inom mej, brukar nämligen lugna ner mej till 100 och slappna av då jag ritar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar