lördag, oktober 12, 2013

varsågod sara

Sara har klagat på mej nu i en vecka om att jag måste slänga hit bilder från förra helgen. Men tyvärr har jag inte så mycket, hinner aldrig med att ta foton av någon underlig anledning..

Förra helgen var jag i alla fall till Kimo på höstfest. Och på lördag var jag och hälsade på i Ömossa, K-stad till Tinas. Den helgen var jag inte hemma så mycket.. Eller, tog igen det i veckan då jag bodde där hemma de första dagarna, eftersom internatpackningen och all skit som internat innebär kändes så jävla jobbigt.

Nu har jag höstlov och jag är i hel extas. Igår var jag ut med Emma och Malin och sedan mötte vi upp några pure-finnar. For hem till Kimmo, satt där en stund och sedan vidare, spenderade de mesta timmarna i stan med Emma, Malin, Kimmo och Jyrki.

Meen, nu ska jag klä på mej för att jag ska till Malax en sväng!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar