torsdag, oktober 17, 2013

vad har jag gjort på höstlovet?

Fredag: Var ut och körde med Emma, Malin, Jyrki och Kimmo
Lördag: Samma sak
Söndag: Samma sak
Måndag: Hemma kväll, var ut en sväng till Malax och Sundom.
Tisdag: Ute och köde med Emma, Malin, Jyrki och Kimmo
Onsdag: Hemma kväll, men var ute en sväng till Hemstrand, stan hållet osv. Även en sväng till begravningsplan, var 10 månader sedan jag var där förra gången.
Idag: Ska ut en sväng med Emma, Malin, troligen Jyrki och Kimmo också.

Onsdag: Samlade brutala vuxenpoäng på dagen. Gjorde mat åt hela familjen, tvättade två tvättmaskiner som jag hängde upp, gick ut och hämtade mer ved, hämtade posten och kastade ut roskis.

Idag: Enda vettiga ja har gjort är att jag skalat poteterna och plockat ur diskmaskin, har även tvättat löshåret.

Har inga bilder från dom här dagarna, eller några få har jag väl om jag börjar leta, men kan lägga ihop dem till en och samma bild senare då jag har tid.

Nu väntar jag på mat, poteter, kantarellsås och snitzlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar