måndag, september 16, 2013

tänkte blogga igår, men blogger bråkade. Det resulterade i att jag inte bloggade över huvud taget som ni kanske märkte. Jag vet att bloggen har varit jävligt trög. 

Som jag sagt tidigare så har vi inget internet här på internatet och inte fan har jag tid att blogga heller. På helgerna blir det inte heller så mycket bloggning, tyvärr..

Förra veckan hann vi med en massa skit. Hade besök ett flertal gånger på internatet, var till Merikaart på kaffe, var även till Smesby till min fammo och faffa på kaffe. Var till stan 3 gånger. osv, minns inte allt längre, men vi hann med överdrivet mycket.

På fredagen hade min på smygande förkylning brutit ut. Hoppade då över de sista timmarna i skolan och blev hem skjutsad. Halv sov ända till klockan 5, åt mat, somnade igen och vaknade 9. Steg då upp satte på mej pyjamas, kastade mig i sängen igen, somnade 10 och vaknade 11 nästa morgon. Jag sov nog bort den största delen av min förkylning tillsammans med min vitlökskopp den natten.

På lördag vaknade jag runt 11, duschade, fixade mej och åt. 2 tiden kom Tina, Emma och Emmi efter mej. Vi for då till Malax en sväng, plockade upp Tobbe och sedan styrdes bilen mot Kokkola. Vi skulle på 18 års fest. Där var vi från 5 till ungefär 9, då vi sedan körde tillbaks mot Vasa. Fastnade dock i Oravais på badtunne fest någon timme. Sedan fortsatte vi, var en sväng till Club Mental i solf och sedan till stan igen. Kom hem runt 3 tiden och slocknade direkt.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar