fredag, augusti 09, 2013

satt och försökte knåpa ihop en jävla gif hur länge som helst. Tog sedan en i misstag som råkade se ut så här. Då tyckte jag, det räcker, jag ger mej, det får bli den här.

Igår tillbringade jag den regniga kvällen först med Lina, Lilli och Emma i brändö. Senare hoppade vi in i en bild och körde mot stan, var där i kanske 2-3h om ens det, super tråkigt, hoppade i taxi och for tillbaks till Brändö med en TeamBox av nuggets. 
Badade nattbad i havet mitt i natten, totalt mörkt. Det regnade även. Cyklade i bara handduk och bikini/underkläder osv. Det här blev råddigt.. Blev upphämtad runt 5 tiden av Kenneth, Koskela och deras chaufför. Bar då av till abc och sedan hem. Fick även en pizza med mej hem, what to do... 

Nu väntar jag på Emma och sedan får vi se vad denna otroligt tråkiga fredagen levererar med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar