måndag, juli 15, 2013

skit väder

Känns som att sommaren är förbi. Skit väder, efter skit väder. Helgen har jag spenderat i söder och i norr, i malax och i Bertbyy. Har haft roligt och har redan ångest eftersom jag nu på börjat ännu en arbetsvecka med tidiga mornar! Missförstå mej inte, jag tycker om arbetet, det är mornarna jag inte gillar.

Idag slutade jag fyra och sedan dess har jag inte gjort så mycket. Har tagit en tupplur med Tiito bredvid mej eftersom vi båda tydligen var helt slut efter denna måndag. Jag har även duschat osv.




































Nu verkar även Tiito ha vaknat till liv. Så ska väl förflytta mej tillsammans med henne mot resten av befolkningen i huset. Tror de sitter och spelar kort, så ska väl göra dem sällskap.

Sådär annars så berättar jag inte så mycket om arbetet just på grund av att jag har tystnadsplikt. Jag är alltså på Helsingby Hem Service. Men syns, bloggar då jag orkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar