söndag, juli 21, 2013

gif

Veckan har som vanligt bestått av arbete. Tror även det var den här veckan som jag var på The Lone Ranger på bio? Eller var det förra veckan, minns inte riktigt. Det var i alla fall en för jävligt bra film som jag tycker ni kan ta er en titt på! Annars tror jag inte jag har gjort så mycket i veckan.

På fredag kom Emma och Malin hit, hämtade upp mej sedan for vi ut och cruisade. Var över till Bergö ett varv i brist på annat. Körde runt lite och träffade folk. Träffade även Sara som hade humöret på topp som vanligt! Hade en rolig kväll även fast det var en av de tråkigaste på länge. Men nu när jag ser tillbaka så sög den ändå inte så där jävligt mycket.

Igår hade jag min första lugna lördag på vem vet när! Var otroligt skönt att bara ta det lugnt och inte göra någonting. Ända jag gjorde var att  jag umgicks med Mimmo i ungefär 2 timmar och bara talade. Senare var jag till en grill med mamma och pappa och ett abc varv. Mot kvällen såg jag The Tourist med mamma och sedan gick jag och la mej.

Har just varit i duschen och fixat upp mej och om cirka en timme bär det av mot Nabben på mat. En av mina fastrar är hemma från Sverige så Faffa bjuder på mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar