torsdag, juni 06, 2013

Klockan är 21:44 och det här är ända gången idag som jag ägnar tid åt datorn. Har varit ute från 11:30-19:00. Ätit två äppel, ett ägg och en yoghurts kopp. Druckit oändligt med vatten och en kaffe kopp. Är helt slut och tänker nu knäppa på en film, Leon - The Professional, som jag blev tipsad om igår av en vänlig själ. Har läst över 200 sidor ur en bok idag och därmed läst ut den 606 sidors långa boken för andra gången i mitt liv. 

Troligen kommer jag fortsätta med det här sommarlovs livet imorgon. D.v.s gå ut direkt jag vaknar, äta frukost i solen och sedan umgås med de allt för glada och sällskapliga katterna, börja på en ny bok, antingen Kee Marcellos självbiografi eller Duff McKagans. Marcellos låter i detta skede mycket mer intressant och känns mer tilldragande. 

Men, nu ska jag som sagt avsluta spotify och knäppa på en film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar