tisdag, juni 25, 2013

isabelles bild.

min midsommar var faktiskt helt jävla okej. Tillbringade hela helgen, från fredag till söndag, vid olika villor. Har inte så mycket att berätta, alla vet väl ungefär hur en midsommar går till så ska ni ha någon mer detaljerad information får ni väl fråga.

Igår var jag ute mest hela dagen. Tvättade upp pappas turbo cykel från 60-talet. Åt god mat, sprang runt på gården med airsoft i hopp om att hitta fasan jäveln som tjöt i backan. Var faktiskt in till stan med mamma en sväng också för att köpa ytter-och innerdäck åt nopsan. Pappa och jag ska väl sätta på dem idag. Annars kommer jag inte på något annat speciellt.

Idag har jag varit ute hela dagen. Nu är det första gången jag är inne. Åt frukost i solen, majsbröd och oboy. Har lekt med Tiito som var in i en stor pafflåda, eftersom det är hennes favorit sysselsättning. Har kastat pil med mamma, spelat mölkky och spelat corona. Plockat ur internatslådorna, tagit upp potatis osv. Snart ska jag äta ute. Har inget planerat idag, förutom att Mara ville jag skulle komma ut en sväng, men får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar