måndag, juni 17, 2013




Har ju som sagt tillbringat helgen vid Jimmys villa. Anlände dit på fredag och kom hem på söndag. Har faktiskt haft roligt där. Sovit totalt 5-6h på hela helgen.

Orkar inte berätta allt som hände, är trots allt 3 dagar jag måste sammanfatta då. Men; hann väl vara med om ett par fall i vattnet, ingen sömn, en massa skratt, ett dass som slutade fungera, söndriga stolar, en brand, en hand som fastnade i en vattenporr, grillmat 4 på natten, uppstigning 7 tiden, glada människor, bastu och simning o.s.v. Måste ju även tillägga att jag tappade rösten. Mitt skratt lät som en gammal kärrings och rösten skar sig som en 14 årings som just kommit i målbrottet.
Vissa av de här bilderna är Linas, de andra är mina. Kom hem runt 10-11 tiden igår, Lina var här en stund och blev sedan upphämtad. Jag har nu sovit 19 timmar och 45 minuter sedan jag kom hem och jag är fortfarande hur trött som helst. Funderar om jag ska ta mej en liten powernap nu eller om jag ska tvinga mej själv att vara uppe och ta en till tidig natt..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar