onsdag, juni 12, 2013

Funderar på att ta en tidig natt idag, men tror inte det kommer bli så. Är otroligt trött efter att ha stigit upp 8 idag. Då kanske ni undrar, varför i helvete steg du upp 8 då du har sommarlov och dessutom inte har sommarjobb för denna månad?

Jo jag skulle till läkaren. Vad jag gjorde där är privat. Neeh, klart det hade med mitt knä att göra, planerna över hur det slutar för mitt knä får ni veta när jag själv har dem på klart. Men jag har faktiskt en fråga till er fantastiska läsare, bör ju inte glömma att nämna att ni även är mycket sociala och gärna svarande. 

Tar en ryggmärgsbedövning ont? Mycket ont? Eller bara lite, känns det? 

Idag har jag även hunnit se några avsnitt av Game of Thrones, hunnit avnjuta en kopp kaffe ute på stenplattorna i solen och den otroligt råa och kalla luften. Jag har även hunnit borsta min katt, märk väl... Ena sidan av katten, andra sidan är fortfarande oborstad och lite halvtovig. Jag har hunnit ströva omkring bland hyllorna i Citymarket. Jag har även tänkt mycket djupa tankar, såsom.. 

Tycker min katt hon är ful med hennes otroligt fula frisyr? 

Har Wilma sjukt i näsan, borde jag smörja in den med bepanthen? 

Hur stavar man bepantemeepem? 

Borde jag gå ut nu? 

Har pappa klippt gräset, ska jag klippa gräset? 

Nu till den slutgiltiga frågan, är mitt knä värt 3000e

Eller, kanske inte den slutgiltiga, men den sista jag delar med mej på bloggen.. 

Tror nog jag har tänkt på djupare frågor men kommer inte ihåg, kanske det bara var mindre, som när går jorden under? 

Vem skapade Gud? Hur onormalt är inte detta inlägg? 

Borde jag klippa håret.... Nej. Jag borde gå ut och klippa gräset! Shalom bitcheeees

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar