onsdag, maj 15, 2013

Har fått klagomål av en viss herreman att jag inte bloggat mycket denna vecka.

Kan ju berätta att ett internet på detta internat inte existerat över huvudtaget. Har inte alls tillbringat mycket tid framför datorn, endast för att göra skoluppgifter. Internetdelning med telefonen fungerar inte alls bra heller, kanske om man tycker om att surfa med E-nät. Men det är inget jag föredrar.

Denna vecka har det faktiskt varit full fart här, man märker att sommarlovet närmar sig eftersom saker och ting börjar vara på gränsen till urspårning här på internatet. 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu just, ända saken jag kan koncentrera mej på är att min piercing stav i näsan har åkt på sne och irriterar, ska snart ta mej en titt i spegel och kolla hur fanskapet är.

Idag har vi varit på språng, var en sväng till karperö med en överfull bil och gick runt på vårjippo. 
Nu just har jag inte mer att informera er om förutom att jag just kom på att jag inte nämnt något om min långlediga helg. Bloggar mera senare när jag anlänt hem tror jag eller när jag har tid över, har endast 45min. skoldag imorgon så.

Bilden är helt out of the blue. Tog den i Kokkola någon gång förra året då jag var och spanade in vårt inhemska band.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar