söndag, april 21, 2013

Kom hem runt 11-12 tiden. Tvättade bort sminket, fick ett meddelande: ''kmr nu''. Kastade på sminket tillbaks, åt en slice koti pizza och surfade runt på facebook en stund, sedan hoppade jag på med en glad mopedbils körare!
blev några små rundor i stan och möten med roliga människor, jag hade i alla fall trevligt även fast jag var supertrött efter den här veckan! hade faktiskt varit skönt med en hemma kväll igår, men jag har ett behov av att göra något hela tiden så tror inte det hade blivit till något..
Var även en sväng till abc på lite franskisar och paprikamajonnäs, träffade anton, patte och piipii, var hur roligt som helst att träffa pojkarna igen! satt mest och fittades med varandra och skrattade. Tog även en obligatorisk abc-vessa-foto-i-spegel bild. Men den tänker jag inte kasta upp här för annars består det här jävla inlägget av tre bilder på mej själv. Kom hem runt 2-3 tiden och slocknade ungefär direkt.
Annars så vaknade jag runt halv 1 tiden idag. Låg och myste i sängen tills 1 då jag äntligen tog tummen ur röven och steg upp, bäddade sängen och gick efter lite frukost. Frukosten bestod av äppelskivor och ett glas vatten.. såg att mamma och pappa redan höll på att laga mat, så var lika bra jag inte gjorde någon brutal frukost åt mej.. Nu hör jag på musik och funderar på att byta kläder eftersom jag sitter i pyjamas! hörs.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar