fredag, april 19, 2013

bilder från dagen

hade på oss de där fula vita dräkterna idag och mitt klädval var inte riktigt osynligt där under..
sara och linn hissade ner till källaren och bytte om där, medan jag och emma kastade av sig kläderna fort som fan i klassrummet

var ju tvungna att underhålla oss själva då en stund och det slutade så här..
titta lite närmare på mitt högra öga (för er som är trögtänkta, ögat närmare flinten) så ser ni att det är lite uppsvällt. jooo, jag har gått runt med ett svullet öga idag också!

Kom hem ungefär 12 idag, kastade in en metri pizza bit med mögelost på, åt det och gick sedan till rummet för att kolla ett Robin Hood avsnitt. Efter det hoppade jag i duschen, då jag hade duschat klart och trädde in i mitt rum hittade jag en boll i sängen..
Så var jag dator social i någon halvtimme sedan däckade jag som en uttorkad fisk på land och var däckad i någon timme, har just vaknat och känner mej helt borta, funderar på att gå och slänga i mej en kaffe kopp eller två och sedan att kontakta mara och se vad vi ska göra idag. Tror nämligen vi planerade igår att jag skulle hoppa på med honom och husse och styra kosan mot karperö!

Känner mej lite smått tvungen att berätta om vilken vacker entré wilma gjorde idag då jag träffade henne. Hon är alltid sjukt förbannad på mej då jag är borta, idag tror jag inte heller att det var något undantag. Hon rusade in snabbt som fan genom ett 10cents mellanrum mellan dörren och mitt ben. Sa bara hej wilma och brydde mej inte desto mer om hennes vredessprång in. Efter en stund då jag stod och hällde ut smutskläderna ur min plastpåse i tvättkorgen kollar jag in under köksbordet och vem sitter då inte där och gnagar på en sork? Blev kalabalik där inne och ut med katten med en sovande storebror som säkert blev väckt.. hade inte riktigt heller förväntat mej att han skulle sova den tiden men skit samma. 

Nu ska jag gå äta! hejs.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar