torsdag, mars 14, 2013

utmaningar

blev just utmanad av både sara och linn att svara på 5 frågor. Kommer inte göra några frågor tillbaks denna gång, utan svarar istället bara på frågorna.

1. Vad är det pinsammaste du någonsin gjort? Varför?
Nu då jag tänker tillbaka så är de saker som jag tyckt att ha varit sjukt pinsamma då det hände inte lika pinsamma längre. Anser inte att jag gjort så mycket pinsamt eftersom jag gärna bjuder på mej själv. Om jag nu måste svara något på den här frågan, så blir svaret: 

Var på en garagefest i malax, skulle ut och urinera (hoho), fanns inget vessa där och glad som jag var sprang jag ut genom en dörr, rakt mot skogen och sprang rakt in i någon liknande gyttjehög. Skönk såklart ner som fan och slapp just och just upp, hade lera ända upp till hälften av mina smalben. Man såg ingen skillnad på var skorna slutade och byxorna började, var som sagt HEL TÄCKT. Nu efteråt skrattar jag bara som fan åt det. 

Kanske även måste berätta om vad pappas kommentar var när vi satt vi frukostbordet dagen efter. ''Vem har du tagit upp potatisar åt inatt då?''

2. Vem var din första "stora" kärlek? Hur gammal var du?
Har faktiskt aldrig varit riktigt ordentligt kär. Var väl på god väg där ett tag, men det sket sig. 16 år. Tror nog att du själv kan lista ut vem det var!

3. När har dina föräldrar varit som mest förbannad på dig? Vad hade du gjort?
För någon vecka sedan brassade mamma upp sig lite eftersom hon fått ett e-post meddelande från en av ylläs-ledarna om att vi varit otrevliga. Men det gick snabbt om. Tyckte faktiskt att det var ett orättvist meddelande personen skrev eftersom allt inte stämde helt 100%.

4. Är det OK att titta på porr då man är i ett förhållande? Varför/ Varför inte?
Om båda är med på det är det väl helt jävla okej. Om båda tycker om det, varför inte lixåmmm??

5. Sexigaste kändisen. Varför?
Edward Norton.
WHY NOT ?! I mean, just look at him!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar