fredag, mars 15, 2013

utmaning2

mitt utmanings-inlägg lämnade lite på hälft igår eftersom sara och linn skulle börja se en film som jag också skulle vara med och se och de ville börja direkt. Filmen var bättre än vad jag trodde den skulle vara och jag rekommenderar faktiskt att ni tar en titt på: (jag rekommenderar faktiskt att ni ser filmen utan att se på trailern, den är mer spännande då och man vet inte hur det kommer gå för familjen.)



Nu till Linns utmanings-frågor:


1. Vad ångrar du mest i ditt liv?
Att jag förlorat och tappat kontakten med så pass många vänner som jag gjort. Kommer inte på något annat som jag ångrar just idag.

2. Vem kan du lita på till 100%?
Isabelle och Wilma, hoh.

3. Vad skulle du göra på din sista dag?
Jag vet faktiskt inte, har inget bra svar på den här frågan och orkar inte tänka på min sista dag i livet nu just heller.

4. Vad är det mest kriminella du har någonsin gjort?
Inte något som behöver nämnas här ;) nä, men tror inte jag har gjort så grymt kriminella saker, bara några små saker, men som sagt, inte värda att nämnas.

5. Vad är du mest nöjd med dig själv?
Tror nog att det blir mina ögon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar