söndag, mars 24, 2013

Sitter och lyssnar på Bon Jovis nya skiva och njuter, börjar snart kunna låtarna. 
Sover hemma i natt, hade inget som helst sug på att åka till internatet.
Pappa kom hem idag som tur (mamma är borta), så att jag får skjuts till internatet imorgon på morgonen.

Har inte berättat men mamma är borta på någon resa till Tyskland och pappa for till Sverige på torsdag. Han skulle på begravning. For inte med eftersom jag inte har någon mental styrka att gå in i en kyrka nu just desto värre besöka begravningsplaner eller en begravning. Det är vid såna här tillfällen man verkligen skulle ha lust att vara kristen så man i alla fall vet att man har gud på sin sida och som stöttar en. Men haha, nej jag har min katt.

Har inte något desto mer att säga så jag sätter punkt här innan jag blir allt för djup. Gonatt.



Bless me father i have sinned,
I'm not sure where to begin.
I won't name names or where i've been,
But i've been there and back again.
No hail marys will save me,
You learned to live with memories,
Here, slip this sinner up your sleeve
Just stay inside until I leave.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar