söndag, mars 24, 2013

Emma 17


Den årliga ''jag-skäms-vad-fula-bilder-på-mig-som-hela-allmänheten-får-se''- filmen sattes upp tidigt före klockan hade slagit 12 den 22a.3. For till Emmas rätt tidigt på lördagsdagen, solen stekte och det var otroligt varmt och fint.

Emmi och Lina anlände efter en stund, spelade en massa ölspel, jag har aldrig, vem i rummet, 'vuxen' sanning&konka. Hade hur roligt som helst. Mara och Anton kom in en sväng och hälsade på också. 

Då klockan var runt 10 tiden kom Kenneth och  Bosse och plockade upp oss. Körde runt en stund och hade rolgit i bilen, träffade Linn, träffade folk vid Matkis, var olagliga osv. For till abc på mat, till internatet och hälsade på Borgå där vi lämnade Emmi, Lina och Emma runt 2 tiden. Själv hoppade jag på med Kenneth och Bosse, hade roligt och umgicks med dem tills klockan var runt 4 då jag var ner bäddad i min säng och somnade snabbt. Detta var min lördagskväll och jag hade hur roligt som helst! tack alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar