söndag, mars 31, 2013

Började dagen hos Linas, runt 4 tiden anlände jag. Åt lasange, spelade spel, fixade oss, dansade som fan och galade med i ett x antal party låtar.

For sedan vidare mot vassor. Träffade en hel del folk jag inte sett på länge! vissa var märkbart glada över att få se en igen medan andra bara tittade ner på en för att man inte längre umgås med samma folk och går i annan skola, men sånt är livet, synd bara att samhället tydligen måste fungera på detta vis nu för tiden.

Om man säger så, jag hade roligt, men festen var slut redan från då vi kom dit till slutet då alla blev ut lagade runt 2 tiden. Ovanligt tidigt slut för min del. Men som sagt, visst hade jag roligt! Men det var nog mest för att jag själv var en av de få som livade upp det där om man får säga så, kommer väl få skit för det här nu också, men synd.

Linn och Cassi kom också dit och det var ju skit roligt! Och Friberg fick jag ju också träffa igen som jag inte träffat på länge!
Bilderna är: Linas, Emmas och Linns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar