måndag, mars 11, 2013

bilder från dopet

Här är bilder från kyrkan på bild ser ni hela familjen, Jessica och Kristofer mamma och pappa till lilla Julia som blev döpt. Fammo och faffa är också med på någon bild, pappa och min storebror simon och alla mina 3 fastrar.




här är bilder på mamma, pappa, min faster som håller i Julia och min kusin Jessica. Också fammo och faffa är fångade på bild, fammo lite mindre kamera glad på men bild, men hon bråkade lite bara!

Så ni får se hur jag såg ut, en halv-dålig bild, fittig min har jag pga mamma som pepprade mej med kameran, finns minst 5 bilder från då hon attackerade mej. Sminket lite sådär halv klottigt, orkade inte engagera mej i att fixa det helt perfekt efter båtresan..

hoppas ni är nöjda nu över att jag tog mej några 10 minuter och redigerade bilder åt er!




1 kommentar: