torsdag, februari 07, 2013


igår hade jag tråkigt och var cool och klippte av ett par gamla högmidjade dr denim till shorts, sydde upp dem och tyngde in nitar!
slutade halv 3 idag, kom hem runt kvart före 3 tiden, började städa direkt, dammsugade, dammsugade halva huset, städade igenom klädskåpet, mina vessaskåp, torkade damm mm. Var klar runt 6 tiden. Har även bytt gardiner. Det är nog fan i mej vad mycket jag gör de gånger jag bestämmer mej för att ha en blogg paus! då är det som att det händer mycket mer som jag skulle kunna skriva ner här. Och förresten, I have also joined the red side igen!
och så har jag också bombaderat mina katter med kameran som vanligt men bara för att inte tråka ut er allt för mycket slänger jag bara in en bild på mej och wilma! 
oh man you can see the love. katton miin älskar ju me!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar