söndag, januari 13, 2013


min dag har gått ut på att jag legat i min mysiga säng, kollat på film, tänt på alla ljus i mitt rum och fått en ny liten fönster lampa!

gårdagen gick ut på att lina och emma kom hit och sedan kom tobbe och plockade upp oss. For in till stan, körde runt där, träffade Linn och annat folk. Sedan mot malax på två hemmafester! till abc på mat, mera stass-köras, till karperö för att slänga hem lina och emma, mot stan, mer köras, till malax, hem-skjutsning av partyglatt folk, abc en sväng och sedan hem, hoppade i säng kvart över 5 och sov som en död fisk.

måste tillägga att det var sjukt roligt att få träffa lina och emma igen, var ganska länge sedan nu och jag njöt av det super roliga party sällskapet som lekte wasalandia och en massa annat kul i baksätet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar