söndag, januari 20, 2013


1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem var den sista du träffade? Tobbe
3. Hur lång är du? runt 160 något!
4. Vilken var den senaste film du sett? haha, en nostalgi film, Stuart Little.
5. Vem ringde du senast? Linn
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? jå till tobbe
7. Var är dagens planer? Gå igenom kriterierna och lata mig så mycket som möjligt!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ingen skillnad!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? sambooos
10. När såg du senast din mamma? idag
11. Vilken ögonfärg har du? blå-grå
12. När vaknade du idag? 12
13. Har du någon gång hittat en katt?  jaa, vi behöll den hela sommaren, sen flyttade den till grannen, kanske de hade bättre mat?? ingen aning..
14. Vilken är din favoritplats? min säng
15. Vilken plats föredrar du minst? där jag vantrivs.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? på ett bra ställe där jag är lyckligt och rik!
17. Vad skrämde dig som barn? mörker och hakaveikko!
18. Vem fick dig att skratta senast? tobbe eftersom han var den jag träffade senast.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? har över 20 i en låda här brevid mej!
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? pyjamas!
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? landskap?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? usch
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota i gräs och sand!
26. Är du social? då jag vill kan jag råka vara det, brukar bli översocial då.
27. Vilken är din favoritglass? äter inte riktigt glass, men om jag äter så blir det isglass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? slösa några slantar på en massa onödigt och sedan spara.
29. Tycker du om Kinamat? fyyfaan vad det vattnas i munnen, ge mej!!
30. Tycker du om kaffe? vissa typer, eller kanske det heter sorter....
31. Vad dricker du till frukost? oboy i mina drömmar, mjölk på riktigt eftersom jag är för lat för att göra oboy åt mej på morgonen.
32. Sover du på någon särskild sida? mage vänd mot vänster
33. Kan du spela poker? jadå! rätt så bra till och med tror jag.
34. Tycker du om att mysa? med wilma ja!
35. Är du en beroendemänniska? av wilma ja!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? yes!
37. Vill du ha barn? inte nu
38. Kan du några andra språk än svenska? si
39. Har du någonsin åkt ambulans? aldrig
40. Föredrar du havet eller en pool? pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder men det brukar inte riktigt hända..
42. Äger du dyra smycken? japp!
43. REBECKA VAR ÄR 43AN?!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en godis
45. Vem är den roligaste människan du känner? känner jag några roliga människor? hoho, hemppa och jens har rätt så hyfsad humor!                  
46. Välj ett ärr på din kropp? två runda på min armbåge, fick två hål där efter att jag cyklat i ett dike..
47. Vad har du för ringsignal? en helt epic signal för en iphone ägare.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? haha, jaa!
49. Flirtar du mycket? hör till min humor
50. Vart togs din profilbild för din blogg? i mitt rum
51. Kan du byta olja på bilen? om någon berättar före så klarar jag mej fint!
52. Har du fått fortkörningsböter? nej inte med en moped som inte ens går hårdare än 40, men min cykel! den går för hårt ibland.
53. Vilken var den senaste bok du läste? genom dina ögon för andra gången.
54. Läser du dagstidningen? nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Rock Sound förr, men avslutade den..
56. Dansar du i bilen? jadå!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? nrj tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 3 a4ans sidor om dagisets mål
59. När var du i kyrkan senast? för nästan ett år sedan på begravning.
60. Vilka personer utmanar du? du som läser.

Stal den här av dej Rebecka, tack! ;))

1 kommentar:

  1. ahahahahaha int va e nu ja som tappa bort 43on iaf! :D

    SvaraRadera