tisdag, december 25, 2012

har inga bilder från igår, så typiskt mej. Var helt enkelt för lat för att ta fram kameran. 

Men ungefär alla vet ju hur en jul går till, man äter sig fet, släkten kommer, man drar ut på tiden bara för att göra ungarna ännu mer nervösa för att det tar så länge innan man får paketen, paketen blir utdelade alla sitter och flinar som ett fån fast alla tänker samma tanke, jävlar vad det tar länge kasta ut alla nu så jag får börja öppna idag, alla sliter upp sina paket, kollar på dem en stund, sen äter man sig fet igen, sitter och diskuterar om en massa skit som barn inte orkar höra på, barnen drar sig undan till något rum där de gömmer sig, barnen blir otåliga, vuxna vill hem, man åker hem till sig där man sitter och dödar tid tills man tycker att klockan är tillräckligt mycket för att man ska gå sova utan att få dåligt samvete över att det var för tidigt.

säg mej vilken jul går inte till så? alla är exakt likadana från år till år, på tal om att köpa julklappar? finns inget värre, börjar nästan tröttna på julen, samma skit varenda år, blir bara tråkigare och tråkigare, det här året såg jag inte ens på kalle anka. Det här året hade jag sjukt i magen och missbrukade panadol, moha, GOD JUL.

och bara för att få det här inlägget att låta lite mer argsint kan jag tillägga att jag är svinhungrig och skulle ha lust att klå upp min juissi burk här bredvid mej. GE MEJ MAT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar