måndag, november 19, 2012

Vad skulle jag aldrig göra offentligt?
Har faktiskt ingen jävla aning vad det skulle vara, förmodligen använda rosa kläder..

Vad skulle du aldrig ha för kläder offentligt?
Samma svar som ovanför!

Vad saknar du mest från högstadie tiderna?
Tiden som var tror jag och den sammanhållning som vi en gång i tiden hade och Jeppe, hehhe har inte sett honom på år och dar!

Favorit minne från sommaren?
Har faktiskt ingen jävla aning, minns inte riktigt vad jag gjorde på sommarlovet, förmodligen då jag såg Bruce, Mötley och Crashdiet och alla pardey pardey som man varit på, haha nej jag vet faktiskt inte! ALLT.

Vad skall du göra efter att du gått närvårdar-utblidningen klart?
Förmodligen börja arbeta och samla på mej en hel hög med pengar.

Om du hade en papegoja skulle du då lära den en massa svordomar?
haha, självfallet, 100%, inte ens någon tvekning här inte!

Vilken hårfärg skulle du vilja prova på?
Har redan färgat håret rätt så mycket, men svart igen skulle inte sitta fel, eller rött som jag hade i några år.

Vilken hårfärg skulle jag absolut inte vilja ha?
ROSA

Vad ska mina framtida barn heta?
ingen aning, då den dagen kommer döper jag dem till det jag tycker passar.

Favorit färg?
kanske svart, vet inte riktigt, någon bas-färg kanske, inte rosa iaf.

Vad gillar du mer silver eller guldsmycken?
Absolut silver

'Jidu na schnygg idag?'
Kom hid å skå påmme!

Hur mår du idag?
bra

Vad ska du göra i helgen?
Bästa kusin fyller snart, så partyy blir det antagligen!

Kommer det att bli kul?
jadå, förmodligen!

Jag har ont i min rygg vad skall jag göra åt saken?
fråga en läkare, inte mej!

Favorit serie?
Spartacus

Favorit outfit?
Den frågan har jag svarat på tidigare, bläddra ner lite i bloggen!

Favorit hårfärg?
Svart blir mitt svar på denna fråga.

Favorit hårprodukt?
Jävla frissa studerande som vill veta det! ;))

Favoritband?
Skid row, vad tror ni om mej lixåmmm??

Favorit film?
finns allt för många filmer för att jag ska kunna svara på frågan!

Choklad/godis?
är inte det samma sak??

Chips/popcorn?
chips, yap yap.

Potatis/ris?
ris

Makaroner/spaghetti?
jävligt intressanta frågor det här! spaghetti.

Wilma/Tiito?
vilken frisk människa ber en annan välja mellan ens husdjur??

Flint/blont hår?
har redan flint, har redan varit halvblond.

När går du och lägger dej på en vardag?
beror på när vi är trötta och lyckas släpa våra rövar till sängs.

Senaste festen du var på?
en i lördags

Var det roligt där?
halv som halvt, den lilla stund jag var där hann jag väl njuta lite!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar