söndag, november 04, 2012

Sitter och ser på Community och småläser till finska tent.

For till emma direkt efter att skolan slutat på fredag sedan for vi vidare mot oxkangar till saras där jag,emma, sara och linn satt någon timme och inledde glöggsäsongen, sen for vi ut och körde runt en stund, sedan tillbaks till saras för att fetta oss och sedan hämtade pappa oss. 

På lördagen var jag till malax, först till kim, sen blev vi upp hämtade och vidare mot kenneths. Jag njöt i alla fall av sällskapet och hade en rolig kväll, bar av mot abc in på högtimmarna och sedan hem för att sova i min allt för sköna säng. 

Idag har jag bara varit till skogs med mamma eftersom hon tvingade ut mej för att plocka svamp med henne, vi var i skogen i kanske 10 minuter sen orkade vi inget mer och körde hem för att äta mat. Nu små lyssnar jag på hur det går i F1 racet och ser på community samt läser till finska tent som jag redan nämnt.  Snart ska vi väl ut på en liten bil tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar