torsdag, november 01, 2012

 
linns och emmas insta bilder.
Hoppade på fem över 2 bussen in till stan med emma, linn och sara idag. Vi styrde stegen direkt mot spices och åt allt för mycket mat, efter det gick vi till gamla wayne's och drack varsin rykande-het kaffekopp. Blev upphämtade och av droppade vid internatet, där jag och emma direkt satte igång med vår anatomi inlämningsuppgift. Skulle skriva in var alla organ är och hur matspjälkningssystemet såg ut på ett foto av oss själva och skriva om dess fuktioner, tog oss upp mot 1½h att göra, men känns för jävla skönt nu när det är över.
Har inte skrivit om igår heller, så kan skriva en snabbversion här om det också. Lina var hit en sväng och vi hade grymt taskig humor, efter det for vi ut och körde en sväng i stan med biiiil, var väl rätt skoj, direkt vi kom tillbaks till internatet blev vi ner skjutsade till karans internat där vi satt några timmar, jag och emma tog friheten att flippa ur totalt och jag tror att en hel del tröttnade på vår allt för galna humor. Vi spelade också lite kort, kul kul.
Ikväll ska vi väl inte göra mycket, eller kvällen är ung, så vem vet vad vi hittar på, men jag skulle i alla fall behöva ta en dusch så jag får bort lite smör ur håret, hejs.
här är min alltför snygga inlämningsuppgift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar