fredag, september 21, 2012

två år gammal bild.

idag ska jag inte göra så mycket, kanske träffa isabelle, får se hur det blir med det. Annars menar jag bara sitta hemma och mysa med min själsfrände wilma! dvs min katt. haha. 

Har haft en jävligt skön dag idag, började kvart över 8, skrev en tent som gick bra, fick senare på e-post att jag fått G2! (vi har vitsord från 1-3) så jag fick ungefär 8-9. Var färdig där runt tio-fem före 9, så då fick jag och resten av klassen hål ända till halv 1! jag och emma gick till internatet och tog oss en härlig tupplur ända till kvart före 11, då telefonen ringde och magen kurrade, gjorde mat och åt. Efter det satt vi bara vid internatet och var onormala en stund.

Sedan knallade vi till skolan, satt vid datorn och arbetade på en inlämningsuppgift från halv 1 till kvart före 2. Med andra ord, idag gjorde vi inget i skolan! Nu fick ni för en gångs skull en lite mer detaljerad förklaring om vad jag gjort. Händer inte ofta vet ni!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar