onsdag, september 26, 2012

i brist på andra bilder.

Började kvart före 9 idag och slutade runt 2 tiden. Skit skönt med sovmorgon! idag vet jag inte vad jag ska göra, emmi och emma ska väl på gym, så antingen lämnar jag kvar själv och dö tråkar vid internatet, eller så inviger jag internatets gym med linn och sara! nu sitter jag vid köksbordet tillsammans med emma, funderar på om vi ska äta fiskpinnar eller hamburgare idag.

På tal om fiskpinnar berättade en av våra lärare idag om att hon hört ett barn från sverige svara ''vi kan fiska fiskpinnar, det är ju bara att ta bort fenorna och huvudet så äter man dem'' på frågan vilken mat de skulle ta med sig då de skulle ut på vandring. Det var dessutom i ett tv program, pinsamt. Fiskpinnar i havet, hah, vart är världen på väg ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar